Kanelbullens dag

Det måste firas!! haha.. har väl aldrig firat den dagen tidigare, men idag fick jag o syrran nåt ryck och satte igång med bullbak. Blev rikitigt lyckat faktiskt! Så nu är det bara att komma hit på fika=)

Här kommer ett litet smakprov på våra bullar:





Jag blev ju bjuden på mat igår kväll åxå, av Helen! Hennes födelsedagspresent till mig, väldigt gott o trevligt!! tack så mycket vännen!!=)
Sen mötte vi upp Elin o Josse och gick till interpool för lite biljard, ingen av oss hade nån bra biljard-dag direkt.. haha.. tur att vi fick ett bord långt in!!


Ikväll blir det hockey med Elin, va ett tag sen man va iväg nu så ska bli skoj!

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag hoppas verkligen att det följer med bullar på torsdag ;)

2008-10-06 @ 00:03:00
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0