Hemlängtan!

Alltså.. vad är det för mening att lämna in saker till en verkstad när de ändå inte gör det som ska göras?!?
Min nya telefon har ju jävlats ett bra tag så jag lämnade in den för ungeför två veckor sen.. idag fick jag ett sms om att den va lagad och fanns att hämta på siba i valbo.. Jag fick sällskap av Elin o Carina, så vi tog bussen ut för att hämta den o passade också på att kika lite på ikea åså..  Jag hinner inte mer än sätta på telefonen så lägger den av igen.. när den väl har vaknat till liv igen så hänger den sig.. jaha.. jääävligt lyckad fixning av dom på verkstan! va bara att traska tillbaka till siba o lämna in den igen.. såå... tillbaka på ruta 1..
Jag valde inte att köpa en ny telefon för att fortsätta använda den gamla liksom..

så.. då har jag fått avreagera mig lite!

Jag längtar hem till Ljusdal nu! Känner att jag skulle vilja åka hem o vara hemma en vecka eller så... men de finns inte riktigt tid till de tyvärr.. Får väl bli runt jul eller så som man stannar lite längre..
Men jag ska ju iaf hem till helgen, årets stora händelse i Ljusdal går ju av stapeln då, DEX! Ser verkligen fram emot att träffa alla mina godingar där hemma, kolla på bandy, umgås med familjen o få äta mammas mat=)


Idag fyller min älskling Ida år också, önskar jag var hemma o kunde ge dig en stor grattiskram!

Nu ska jag stoppa i mig några av alla klementiner jag köpt idag.. hela mitt fruktfat är proppfullt=) Jag skulle lätt kunna äta ihjäl mig på denna frukt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0