Uppäten..

... de är precis vad jag o min grupp blev av resten av klassen idag på redovisningen.. jävla puckon!! Missuppfattar allt vi säger o sen anklagar oss för en massa skit.. ja blir så satans trött!! Det handlade om sockerintag o liknande i förskolan.. ganska vild diskussion!! gaaah! är så less på klassen, jävla perfektionister allihop, slickar läraren i röven o säger allt som de tror att han vill höra.. fundera på era egna åsikter nån gång kanske!! Vi bröt mönstret lite idag o jävlar vilket liv de blev.. 

jag är ganska bra på svordomar när jag blir arg.. som ni kanske märker.. men va fan.. ibland måste man!

Nu ska ja iväg o hälsa på inkis en stund innan de är dax för match!

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj vad jag känner igen det där, jösses! Get up stand up yao.

2008-11-18 @ 17:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0