Tillbaka på ip

Åhhh idag fick jag spela bandy igen!! Så jäkla skoj! Vi va inte så många tyvärr, men jädrans va kul de va att snöra på sig grillorna igen.. vi körde två mål o lite skott. Alltså.. man har tappat en del sen sist, men kändes ändå som att man kom in i de rätt snabbt=) Får väl se om träningsvärken kryper fram imorrn..

Har vart iväg o fikat med malle, isabelle, madde o emilie idag åxå, himla trevlans! sen bar de iväg på 2-års kalas till kusin.. Var upp till mormors hus efteråt för att pappa skulle kolla några saker.. usch va jobbigt de va att komma dit! Värre än jag trodde.. tror jag bara vart där en gång efter begravningen.. idag kändes det riktigt jobbigt.. så tyst o tomt i huset.. man är så van att mötas av mormors stora, varma famn direkt innanför dörren.. nu möttes man av en stor tomhet ist.. Jag saknar verkligen henne! Har nog inte riktigt förstått det tidigare.. det hände så mycke då för ett halvår sen när hon gick bort.. alla mina tårar gick åt till annat då.. tyvärr.. det är först nu som jag förstår att hon verkligen är borta.. älskade lilla mormor, kom tillbaka!!

det här inlägget blev inte som jag tänkte från början, men ibland ploppar de upp saker som bara måste få skrivas ner..
Känns lite lättare nu iaf..

Pappa är iväg o hämtar mat nu.. har beställt plankstek! Vi ska ha en familjekväll framför tvn med massa mys, äntligen hela familjen samlad!

Förresten så är nyår bokat nu åxå, Jag, Ida o grabbsen drar iväg till Funäs=) Ida bokade för nån dag sen. Jäklar va skoj de ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0