Sovmorgon?

Tanken var ju att jag skulle sova länge idag..
Visst jag har legat i sängen till ungefär 10.. men vaknade första gången redan vid halv 8 av den förbannade borrningen.. De ska ju öppna ett nytt waynes under mig.. o nog fasen märks de allt! De håller garanterat på att göra om precis ALLT där nere.. det börjas tidigt, tidigt på morgonen med en massa oljud, det smäller o låter.. när de sätter igång att borra känns det som att hela lägenheten ska falla i bitar.. och för att inte tala om ljudet!! det hjälper inte ens att jag håller för öronen. Jag försöker lägga huvudet både under täcket o kuddarna, men ljudet tränger igenom i alla fall... näe nu får de ta o rappa på med fiket så att jag kan få sova på morgnarna!=)

Nu har jag precis ätit frukost framför tvn, så skönt o slippa stressa, börjar inte i skolan förrän vid 1 idag!


Kommentarer
Postat av: Sophy

De va ju synd..;0)

Men hörru, vart bor du någonstans? Jag trodde du fortfarande bodde kvar på Midgård, men så var inte fallet antar jag, för där ska dom väl knappast öppna Waynes..;0)



Ha de så bra

2008-11-20 @ 13:42:41
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Milla

ååh det finns inget värre än att vakna av borrande och 'byggande' ljud! vi får verkligen hoppas att de är klara snart ;)

2008-11-20 @ 19:07:36
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0