Nöjd

Ikväll tog jag tag i den välbehövliga städningen. Det var verkligen på tiden.. När jag väl kommer igång har jag svårt att sluta pyssla o grejja.. flyttade om lite o gjorde om idag.. fick för mig att bära ut skrivbordet eftersom jag aldrig sitter där.. så nu blev det lite mer yta. Gitarren ska hämtas på kåren o ställas på den nya utvalda platsen, sen är det fullbordat=)
Rätt nöjd faktiskt! Skönt med lite variation.. Man trivs mycket bättre när det är städat o fint..
Nu sitter jag o myser i soffan med kvällsfika o njuter av den städade lägenheten!

Jag har haft tre kvällar för mig själv nu, så himla skönt! Ibland behöver man ensamtid.. Det har varit så mycket på sista tiden så jag behöver verkligen tiden för mig själv och bara vara nu..

Till helgen ska jag vara social igen=) På fredag blir det kanske att vi åker till patriks stuga o myser o kollar på idol. Sen på lördag ska vi tjejer antagligen träffas tillsammans en sista gång innan ingrid sticker iväg till thailand i 7 veckor!!

Imorrn börjar vi inte förrän 13.15.. Gud så skönt det ska bli att äntligen få sova ut!!

Kommentarer
Postat av: Sophy

Mäh..du spelar gitarr och Elin sjunger! Ni skulle platsa rätt fint på Noahs namngivningsceremoni..;0)

2008-11-19 @ 23:10:00
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Mallie

7 veeeeckoooor? Det är väl att ta i! Hon kan väl dela med sig tycker jag!

2008-11-20 @ 00:39:46
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0