Mer tid tack!

Känner mig lite småstressad nu.. vet inte hur jag ska få ihop tiden riktigt! Det är alldeles för mycket som händer och som ska göras på en väldigt kort tid.. den här veckan blir det mycket pusslande hit o dit.. är ju ledig från skolan imorrn, men då har jag tagit på mig jobb ist, dum som jag är! skulle verkligen behöva va ledig, men pengarna behövs också...

Två födelsedagsfiranden, jobb o match till helgen, herrmiddag nästa onsdag vilket innebär träning torsdag, lördag, söndag, måndag o tisdag..  plus att det behövs förberedas en del som jag inte hunnit med än.. men allting brukar ju ordna sig så de ska de väl göra den här gången åxå=)

Skulle ju behöva trycka in lite träning i mitt schema åxå, de är ju inget man ska hoppa över.. man ska ju alltid ha tid till sånt, men får nog bli så att jag prioriterar bort de nu... på torsdag ska jag nog försöka få in ki.boxen iaf.. borde hinna..

CK imorrn åxå.. blir ett nyktert besök där eftersom vi har skola 8.30 på torsdag.. känner även att jag behöver va nykter då eftersom de blir fördelsedagsfester både fredag o lördag o sen herrmiddag onsdan efter.. men självklart måste man dit o kolla läget o mingla lite=)

Ni killar som läser detta, se till att anmäla er till herrmiddan nu!! Jag lovar att ni inte kommer ångra er;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0