Kalasande!

Jag ser verkligen fram emot den här helgen, känner på mig att den kommer bli strålande:P Imorrn kväll är de födelsedagsfest hos Carina och på lördag hos Elin. Ska bli riktigt skoj!

Alltså, årets herrmiddag kommer bli så grym! Ni som är dum nog att inte anmäla er kommer verkligen att missa något! Det kommer att bli en kanonshow! Va iväg o tränade lite ikväll.. ojojoj så jäkla bra de blir=)

Ikväll var det dax för ki-box igen efter uppehåll pga förkylningen.. det kändes ganska väl att jag inte tränat på ungefär en vecka.. jag var helt slut! och då menar jag verkligen heeelt slut.. det tog totalt stopp på sista freefighten.. krafterna var som bortblåsta.. på meditationen sen så var jag helt borta i skallen, allting bara snurrade! Men jäklar så skönt de va efteråt!

Det var ju sista CK för terminen igår, vilken höjdarkväll! Jag var nykter eftersom vi hade lektion tidigt imorse.. men jäklar va skoj de va. Kan nog t.o.m säga att de var en av de bästa kårkvällarna nånsin.. topp 5 iaf=) Vi kom dit redan vid 22, satt i sofforna o åt chips, drack vatten o  lyssnade på trubadur, annorlunda, men kul! Sen satte dansgolvet igång o de var dax att skaka lite rumpa:P

Försov mig imorse åxå.. verkligen inte likt mig!! Men det är väl kanske inte så konstigt om man somnar halv 4 o ska upp kvart i 7... Det blir en tidig sänggång ikväll om jag ska orka med helgens bravader...

Natti Natti gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0