Glädje

Vilken toppenhelg det varit! Bästa på länge=)

I fredags var vi ett gäng på 8 pers som åkte ut till stugan.. helmysigt! Vi lagade mat, kollade på idol, spelade spel o snackade massa skit! Mycket skratt!  Kl.2 på natten fick vi för oss att gå ut på en promenad.. Kolsvart o inga gatlysen, men vi tog fram ficklampan.. gick ner mot vattnet o ut på bryggan.. stod där ett bra tag o bara tittade på stjärnorna, hur stjärnklart som helst! Helt underbart vackert!! Luften var så frisk o klar, sån härlig känsla..
När vi kom in igen bäddade vi ner oss framför brasan.. tänk er.. somnade till den sprakande elden o vaknade på samma sätt.. mysighetsfaktorn var på topp kan jag säga! Helt underbar kväll o natt!! Den spenderades ju med helt underbara människor så kunde inte bli så mycket annat heller..=)

Ikväll har jag vart iväg o bowlat med mina kära flickor, elin o carina.. tog oss en fika på stan sen åxå.. kvällsfika är verkligen nåt att rekomendera, varför gör man inte det oftare? sammanfattat en mycket trevlig kväll må jag säga!

Å vad jag gör uppe nu är ju en bra fråga.. klockan är över 1 o jag ska upp o fixa lite i bibblan imorrn.. jag borde ha lagt mig för längesen.. men men..

Jag är iaf på himla bra humör även fast klockan är så pass mycket.. jag är glad, glad, glad... å de är ju bra=) Ibland får jag den där känslan om att man har det himla bra, man är nöjd med det mesta o skiter i alla nackdelar med allt.. den känslan har jag just nu o den ska jag fortsätta leva på!

Ibland kanske det är bättre än man egentligen tror?.. ja, jag inbillar mig de!


Kommentarer
Postat av: Mallie

åh det lät som en perfekt helg :)

2008-11-24 @ 19:40:39
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: Josephine

åå va härligt :D kul att du har det bra hemma i Sverige då mår jag oxå bra :)

2008-11-24 @ 23:16:32
URL: http://annanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0