En helg i Sthlm!

Imorrn bär det av till  storstan. Jag o Emilie ska tillbringa helgen tillsammans med Elin=) Ska bli himla skoj att se hur hon bor o hur hennes liv är där nere!! Nåt jag har längtat efter. Vi får lifta med Mariana ner så ska bli himla skönt att slippa sitta på ett tåg. =)

Idag har jag julfixat lite här hemma, riktigt mysigt nu! Inga tomtar o så men en liten gran, julstjärna i vardagsrumsfönsret o stjärnfall i köksfönsret.. nu fattas det lite glögg o pepparkakor, lussebullar o knäck=)

Jag har jobbat för andra kvällen i rad nu.. Henrik Schyffert var där ikväll, han va riktigt bra!! Jag skrattade nästan så tårarna rann.. sjuka människa:P


Kommentarer
Postat av: Mallie

Åh skulle gärna vilja ha ditt jobb!

2008-11-28 @ 23:25:43
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0