Back in Gefle

Då är man hemma igen efter en mycket trevlig helg i Svedmyra! Så skönt att komma hemifrån en stund o få tänka på annat o att få umgås med mina underbara brudar=)
I fredags drack vi vin o kollade på idol, sen bar de iväg till stan för att kolla på Isak o hans band, riktigt skön musik! Lördagen spenderades i stans alla affärer.. satan va folk de va! gick ju knappt att ta sig fram! Men jag gjorde  några fynd iaf=) Efter att vi följt med Emilie till centralen åkte jag o Elin hem o burrade ner oss i soffan med alla onyttigheter, så glad att vi skippade utgången.

Idag kom ja hem till mitt Gävle igen.. har vart iväg o spelat match. Vi mötte Cissis lag o som vanligt när det gäller det motståndet så åkte vi på stryk=) Men det gick ändå rätt bra, trots att vi va så få.. Camilla var äntligen med åxå, kul=)

Jag o Karin tog en kvällsfika på stan när hon slutat jobba..så skönt att sitta o titta på folk o prata av sig, riktigt mysigt! Elin kom förbi en sväng på väg hem från tåget, så blev en snabb uppdatering för helgen som varit.
 Man ska göra nåt vettigt av söndagskvällar, ta en fika, gå på bio eller nåt annat mysigt, skön uppladdning för den kommande veckan=)

Nu har jag tänt ljus o gjort mysigt i förhoppning om att hitta lite pluggmotivation, får väl se hur det går!

Jag bjussar på lite bilder från helgen o även mitt julmys här hemma=)


       
        

Myspys hos mig nu!

        

                                          
Så här såg det ut utanför mig i början av veckan, vart har snön tagit vägen nu då??



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så mysigt du har!

2008-11-30 @ 20:54:19
Postat av: Mallie

Håller med. Väldigt fint du har det. Måste komma och hälsa på nån gång. Men jag har inte gjort nånting med håret sen i somras. Personligen tycker jag det ser förjävligt ut...hehe men tack ändå :D

2008-11-30 @ 23:40:04
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: Josephine

Vad mysigt du gjort de, vill komma å häla på när jag kommer hemöver :) längtar till jul nu så vi får julmysa ihop lite =)

2008-12-01 @ 21:20:25
URL: http://annanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0