Underbart rolig midsommar!!

Så mycket som jag skrattat i helgen, var det längesen jag gjorde! helt sjukt kul hade vi i Orsa=)  Vilket gäng alltså, underbara människor!
Vi åkte i fredags och kom hem i söndags, en helt och hållet lyckad helg!!
Här kommer lite bilder från helgen:


              



             


Fler bilder kommer på facebook sen...

Olyckan som jag skrev om i förra inlägget resulterade i en sjukskrivning på över en vecka... så den här veckan gör jag inget vettigt alls, rätt skönt ändå:)
Igår kom Emilie hit o hälsade på, inte så ofta vi umgås nu för tiden så de va rikitgt kul att hon kom! Vi strosade runt på stan o tog de bara lugnt..
Ikväll har jag vart hos Inkan o Patrik o käkat taccos, sen blev de minigolf.. o jäklar va bra de gick för mig! 45 poäng fick ja:) bara 5 poäng mer än Patrik.. hehe.. jag som brukar få över 60 jämt!! hela 8 spikar blev de:D men däremot en 7:a och nån 5:a o 6:a åxå.. men är rätt nöjd faktiskt!

Slutligen måste jag bara dela med mig av mitt begär just nu: Violglass!! Helt sjukt gott är de!!

nu ska jag se slutet på fotbollen, tyskland-turkiet... galet bra turkiet blivit då.. ja fattar ingenting, otippat! rätt mycket som är otippat under detta EM...

Tack o adjö sålänge!

Kommentarer
Postat av: Mäd Päd

violglass?? Hoppas du kryar på dig i handen nu :) Kram på re

2008-06-25 @ 23:12:17
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: stina

Midsommar var grymt, men du hur är det egentligen med handen? Kram!

2008-06-25 @ 23:33:12
URL: http://stinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0