Ljusdal i helgen

Helgen spenderades i Ljusdal, mestadels med mamma o pappa. Rätt skönt att inte ha så mycket planerat, men ändå långsamt ibland. Jag vill ju gärna att det händer saker..

I Fredags  var jag o Emilie ute på järnvägs å tog oss nåt glas, Elin, Maria o Helen kom o gjorde oss sällskap under kvällen åxå, riktigt trevligt! Skönt att vakna upp på lördagen utan en bakishuvudvärk:) Lördagen blev sen en riktig trööökdag, regnet öste ner och jag kände mig allmänt på dåligt humör... På kvällen åkte jag till Ida och hade myskväll så då blev jag på bättre humör:)

Idag har jag umgåtts med  mamma o pappa hela dan, vart ute å gått, spelat minigolf oså.. haft de riktigt mysigt!

Nu blir de till att slappa här hemma i gävle ikväll, ska bli skönt!

Imorrn ska jag ta stygnen åxå.. lite nervös... men ska bli skönt ändå.

Tjing tjing!


Kommentarer
Postat av: Madde

i ljusdal utan att säga nånting? nu tror jag väl? :(

2008-07-01 @ 14:33:38
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: Mäd Päd

aha det är lugnt ju, tänkte att det va nå sånt =)

Puss!

2008-07-01 @ 20:55:49
Postat av: Carina

Hej! Tack!! Kul att prova nåt nytt ju, blev nöjd för att vara första gången jag provade... :)

2008-07-01 @ 21:55:33
URL: http://minapyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0