Elaka tanter!

Usch o fy vilken dag!!
Jag som egentligen skulle vart ledig, men imorse ringde de o frågade om jag kunde hoppa in på en annan avdelning där det fattades folk. Visst, lite extra slantar sitter ju inte helt fel. men oj vilket misstag jag gjord som tackade ja!
På min avdelning är det lugnt och skönt och alla boende är gulliga o snälla. På den här avd. var det raka motsatsen, man fick springa fram o tillbaka hela tiden och vad man än gjorde så var det fel. Det fanns två tanter som var så elaka, har väl aldrig stött på nå värre!! En av dom måste ha hatat mig, hon va kolsvart i ögonen och bara skällde! Tydligen brukade hon vara så annars åxå.. jag fattar inte hur personalen står ut! nä hua! jag sätter då inte min fot på de där stället nån mer gång...

Nu ska jag ut o gå med Elin.. sen bär de iväg hem till borlänge för henne:( kommer bli tomt här  i sommar utan dig!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Hehe tack du! Lite fulsöta iallafall? =) Hur står det till? Kram!

2008-06-18 @ 23:50:02
URL: http://minapyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0