Dan före dan..

Vi har nyss klätt granen och nu står knäcken på spisen.. Josse och mamma gör nån slags polkagrischoklad nu. Sen blir det mys vid granen med familjen. 

Igår hade vi den traditionella julträffen med tjejerna! Såå kul! Som jag saknar den gamla goda tiden när vi hade möjlighet till att träffas alla fyra!! Det blev iaf en riktigt lyckad kväll med mycket skratt o prat, vi lagade god mat, spelade spel och hade det supermysigt!


Nu ska jag gå upp och kolla knäcken.

Jag får väl passa på att önska en god jul till alla för nu skriver jag nog inget imorrn när det är julafton! 


Kommentarer
Postat av: Carina

Tack skruttan! Vad jag glad jag blir!! =)

Hoppas du har en mysig kväll, det ska jag ha med lilla julafton hos pappa nu! =) Puss puss

2008-12-23 @ 17:19:33
URL: http://minapyssel.blogg.se/
Postat av: Karin

God Jul sötnos. Syns nästa år såklart. Kram på dig.

2008-12-23 @ 21:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0