Kryssning, stugbesök o cityfesten

Dax för en liten uppdatering tror ja..

Just nu regnar de en massa.. så trist! under cityfesten ska de ju va sol med varma kvällar.. men ser inte så lovande ut tyvärr:(  Vi va ut en sväng igår på stan.. strosade runt lite o drack öl/cider i tälten, skön kväll!

Vi va ju på kryssning i helgen åxå, jag, inkan, patrik o räkan. Skönt o komma iväg en sväng! Vissa blev ju rätt dragna där ett tag, men jag höll mig skapligt lugn=) Jag fattar inte vad vi sysslade med egentligen, tiden bara rann iväg. kl.2 kom vi på att vi kanske skulle gå ut från hytten o kolla vad som hände där utanför.. på dansgolvet var de inte allt för mycke folk.. men vi roade oss bra ändå=) Satt ute på däck vid 4-5 på morgonen o tittade ut över havet, så himla fint!! Bilder kommer senare, jag tror jag glömt sladden till kameran i ljusdal..

I tisdags var vi ut till patriks stuga..stannde tills igår.  Jag, ingrid, elin, patrik o christoffer. mysigt! Vi lagade taccos, spelade spel o mös framför brasan. Igår åkte vi ut med båten, de va inte så värst varmt men vi tog på oss badkläder ändå.  Jag o ingrid åkte ring efter båten.. så jäkla skoj!! såg så läskigt ut så visste inte om jag skulle våga, men oj så kul de va!! höll på o flyga av en gång åxå, men lyckades hålla mig kvar=)

Idag har jag haft en städ- o tvättdag, välbehövligt! Man vill ju ha de rent o fräscht när de kommer folk i helgen. Blir ju lite partajjande på fredag o lördag. Imorrn ska vi till Jennifer o grilla o på lördag blir festen här hos mig!

Nu ska ja stoppa nåt i magen o sätta mig o mysa i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0