Vilken helg!

Nu är jag hemkommen från Åland, en riktigt lyckad helg:) Vi förlorade alla matcher, men vad gör väl de när man har skoj??:P Jag gjorde iaf lagets enda mål (för att skryta lite) hehe.. Vi hade ju lite otur åxå, Melinda hade ont i knät o kunde inte stå så annefrid fick hoppa in istället, som för övrigt aldrig har stått!! men hon gjorde de bra iaf!!:) sen kunde Elin inte vara med på första matchen så vi hade bara en avbytare. Ni kan väl tänka er hur trött jag va, jag som är så satans otränad! Kände mig verkligen som en pensionär efter matcherna, stel o jävlig! Sista matchen hade vi redan börjat ladda inför kvällen med grogg i vattenflaskan, så de är ganska lätt att räkna ut hur de slutade.. (storförlust) Vi var verkligen ett härligt gäng som hade grymt kul och träffade mycket roligt folk från hela Sverige:) Cissi  var ju åxå där, hon var där med ett lag från Valbo o dom vann hela cupen:D rikitgt kul!!!

Idag har jag vart i skolan på förmiddan, skulle haft heldag egentligen, men vi tyckte att eftermiddan verkade ointressant och solen gassade ju ute så jag, helen o mariana gick ner på stan å köpte glass istället. Mycket mer givande!!:) Sen tog jag o janki en promenix till willys o rusta o handlade inför morgondagen, engångsgrill, korv, potatissallad å grejjer... Var på jakt efter facklor åxå men hittade inga.. kollade på massa ställen.. jag som tagit på mig o fixa de..hmm.. vet inte hur jag ska lösa de:(

Nu ikväll har jag vart ute på en skön promenix i kvällssolen.. var riktigt skönt att strosa omkring i ensamhet, att rensa huvudet från alla tankar och funderingar.. Jag behöver dom där stunderna för mig själv!

Nu ska jag förbereda inför imorgon, kolla upp kläder å packa i ordning!

Ha en trevlig valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0