Underbart härligt!

Vilken dag!! Äntligen är våren här och förhoppningsvis för att stanna:)
Jag började dagen med en härlig morgonpromenad i boulognern, solen värmde underbart! Sen blev det frukost ute på balkongen. Så skönt att äntligen ha balkong, den är egentligen inte stor, men det är en balkong iaf:) efter en dusch bar det av till skolan och grupparbete inför redovisningen på tisdag.. Det gick hyffsat snabbt idag, har grovplaneringen klar och vet ungefär hur vi ska lägga upp det. Vi ska hålla ett seminarium om mobbing så det kommer bli riktigt intressant.

När jag kom hem satte jag mig på balkongen igen och läste.. kunde sitta i bara linne, så skönt! Sen gömde sig solen bakom huset så då var det bara att traska in.. Nu ska jag strax iväg och möta upp Karin, Cissi och Linda för fredagsmys och mat. Inkis kommer sen åxå. Får se om vi håller oss kvar i soffan ikväll eller om det blir lite biljard på interpool, det visar sig!

Ha en trevlig kväll!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad skönt att läsa att du har det så bra, du är värd det bästa! Hoppas vi ses i Ljusdal första helgen i maj! =)

2008-04-19 @ 15:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0