Ser fram emot Åland!

Nu börjar det närma sig Ålandsresan:) Nästa helg åker jag iväg med ljusdalstjejerna för att spela innebandycup och partajja. Är så skönt att ha någonting att se fram emot, det behövs verkligen nu efter allt som har hänt. Hoppas bara att jag kan slappna av och ha roligt... Är ju begravning för mormor torsdagen innan... Men tror ändå att det kan vara skönt, så att jag verkligen förstår att hon är borta. Har ju inte hunnit/klarat av att sörja min älskade mormor än:( Jag tror fortfarande att hon finns där hemma.. Så svårt att acceptera...

Idag har det vart skola hela dagen, började med en rikitgt bra föreläsning (för en gåns skull) på förmiddagen, sen seminarium på eftermiddan. När jag skulle gå hem fick jag syn på Ingrid så då stannade jag kvar en stund och fikade med tjejerna i cafeterian.
Ikväll har det vart jobb på konserthuset, var ett tag sen nu... skönt att vara tillbaka:)

Nu är jag helt slut, så himla trött..

Natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0