Nu tar jag helg!

De va ett tag sen jag skrev nu... Vet inte om det har hänt så mycket..

Jag har iaf en fungerande cykel igen, äntligen!!! Så skönt att kunna ta sig någonstans lite fortare:) Har kännt mig så handikappad tidigare.. Men ska ju inte vara hemma på ett tag nu så hinner inte utnyttja den än.. Imorrn bitti bär det av hem till Ljusdal, är begravning för mormor.. Sen på fredag åker jag till Åland med Ljusdalstjejerna för en innebandy/fest-helg:) Kommer hem på söndag igen..

Nu ska jag iväg och jobba strax, hoppas det är en kort konsert ikväll, ingen lust att jobba nu när det är så fint väder ute.. jag kanske hinner vara ute med Madde en stund efter jobbet och knäppa lite kort. Har ju sällskap av henne den här veckan:)

Trevlig helg på er nu!!


Kommentarer
Postat av: Malle

Åh innebandy/fest-resa låter jäkligt kul...hoppas det blir mer sånt i framtiden så kan jag ta mig friheten att följa med :D

2008-04-24 @ 21:44:41
URL: http://marlenejonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0