Kvällsfika

Kom nyss hem från en mysig fika på george med Inkan, Patrik å Räkan.. varför går man inte ut och fikar oftare på kvällen? Är ju hur mysigt som helst:) Appropå mysigt så var jag hos Inkan och Patrik igår och käkade mat, satt i kvällssolen på balkongen och åt fläskfilé och potatisgratäng, riktigt gott! Sen blev det en lång och skön kvällspromenad.

Tog en promenix idag åxå, till willys.. Kände att det behövdes fyllas på i kylskåpet och konsum här inne i stan är ju dyrt som satan. Börjar lessna på att inte ha nån cykel nu, måste gå vart än jag ska.. Skulle behöva en borr för att få upp låset..  Nån som har en att låna ut?? Tydligen det som krävs.. Har provat att såga men icke!

Nu ser jag fram emot helgen, har vart i skolan precis hela veckan, ska dit imorrn eftermiddag också och fixa med grupparbetet.. Sen ska jag verkligen ta helg och bara ta det lugnt! Mys hos Karin imorrn kväll, fotboll, jobb och Ljusdal en snabbis är min planering..


Kommentarer
Postat av: Malle

Man ska inte skaffa så bra lås :D
Visst är det du som kommenterat min blogg?
Blir lite osäker eftersom det finns så många Lindor i denna värld =)

2008-04-17 @ 22:48:56
URL: http://marlenejonsson.blogg.se
Postat av: Linda

Ja de är jag=) ska väl skriva ut mitt hela namn nästa gång ist:P

2008-04-17 @ 23:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0