Jag faller för grupptrycket

Jaha, då har även jag kommit in i detta bloggträsk...
Jag följer ju andras bloggar så då är det väl mest rättvist att jag också delar med mig lite av mitt liv:) Får väl se om jag lyckas hålla det här uppe eller om det som alla andra gånger bara blir något enstaka inlägg. Det visar sig:)

Just nu händer det rätt mycket, både positivt och negativt. Men jag har som mål att försöka starta om på nytt och se det som händer från den ljusa sidan, vilket jag kommit en bra bit på väg med i vissa lägen. När det handlar om att en närstående försvinner för alltid, så kan det kännas svårt att se det positivt, men det är något man ändå får acceptera även om det känns omöjligt.

Nu  får det räcka för den här gången. Dax för maraton i andra avenyn:)


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej gumms!
Kul att ha någonstans att se vad som händer i ditt liv också! :) Hoppas du mår bra! Ringer dig i veckan. Puss

2008-04-14 @ 20:34:24
Postat av: sette

välkommen hit! visst är det skönt att skriva av sig lite?

2008-04-15 @ 22:49:40
URL: http://sette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0