Helgen

Jag har haft en lugn och skön helg, de två nästkommande helgerna har vi massa inplanerat så det kändes passande att bara ta det lugnt nu. I fredags var vi bara hemma, lagade mat och tittade på tv. Som vanligt när det gäller mig så somnade jag ju i soffan, kvart i nio tittade jag på klockan och ville gå och lägga mig, höll mig dock vaken till 22:) Igår mötte jag upp Malle och Isabelle för en fika på finess, sen följde de med mig hem för en massa lek i almas rum. På kvällen kom de två tillbaka för att titta på melodifestiveln och äta "otokaj" Mycket trevlig dag/kväll:) Idag blir det lugna puckar igen, det är väl tänkt att jag och min andra hälft ska ta en promenad runt sjön och sen fixa lite här hemma.

Nästa helg ska vi på fest med vikinga-tema.. ja ni hörde rätt, VIKINGA-tema.. jag är överlycklig.. not! Hahaha.. Va fasen tar man på sig då?? Spara ut skägg kan jag ju inte göra.. Hjälp mä!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Röstar för att du kör all-in och beställer uppblåsbara Asterix-dressen. Du kommer göra succé ;)

2011-02-13 @ 13:18:01
Postat av: Madde

Haha vikingatema?! Har man väl aldrig hört :D Du får ha på dig tutt-trattar, blond peruk, en hjälm med horn och en kort plåtkjol så blir det bra ;D hahaha vilka syner jag får nu

2011-02-13 @ 14:11:33
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: Malle

Förstod väl att Madde skulle komma med förslag ;) Tackar för senast och förlåt för att vi krossade nån grej, käkade upp ostkrokarna och lämnade en salig röra. Ni får komma hit och ge igen nån gång =)

2011-02-13 @ 15:42:21
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0