Morning sunshine!

Idag börjar jag inte förrän kl.9. Skönt med sovmorgon kan man tycka! Men jag har faktiskt redan varit vaken en timme. Har haft kusin-Camilla på besök inatt och eftersom hon skulle iväg tidigare, klev ju jag såklart också upp samtidigt. Så jag har ätit en liten frukost tillsammans med henne innan hon gick iväg och nu sitter jag i soffan och läser tidningen i lugn och ro. Så skönt att ta det lugnt på morgonen! Det är redan ljust ute, solen kikar fram och fåglarna kvittrar utanför fönstret, underbart!! Våren är på väg:)

Nu ska jag mysa i soffan en stund till innan det är dags att inta min andra frukost och börja göra sig i ordning för jobb.

Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0