Jobb- & träningstorsdag

Idag har jag jobbat. De ringde imorse vid 7 och frågade om jag kunde jobba. Själklart! Jag vill inget annat nu:) Jag behöver all erfarenhet jag kan få plus att pengar är ett måste nu när jag inte får csn längre. Det var en himla lugn och skön dag iaf, perfekt början! Imorrn är jag ledig, då ska jag pyssla lite här hemma och sen förbereda inför kvällens födelsedagsfest hos Emelie. Temat är rosa! Jag som har så knapert med rosa i min garderob.. men jag får försöka rota fram nåt:)

Jag har satt igång med träningen hos sjukgymnasten igen efter jul- och nyårsuppehållet, riktigt skönt att komma igång. Men jäklar vilken träningsvärk jag har!! Bak- och framsida lår och ljumskar är så ömma så jag knappt kan gå normalt.. Borde nog ta en långpromenad imorrn för att överleva en kväll på dansgolvet imorrn kväll:) 
Men jag har egentligen gärna träningsvärk, då känns det att man rört på sig:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0