Vattengympa!

Igår provade jag afrodans, idag är det dags för vattengympa! Nu när jag skaffat all-kort så vill jag prova på så mycket som möjligt!
Men jag vet inte alls vad jag ger mig in på ikväll. Kan tänka mig att det mest är tanter som går på vattengympa, men det stod att det var hög nivå så jag hoppas det är nåt bra! Provar jag inte får jag inte veta;) Resten av veckan blir det nog tyvärr lite dåligt med träning, jobbar både tors o fre kväll o imorrn blir det semmelbak hemma hos mig. Kanske kan hinna med nåt på lö fm innan jobbet. Jag älskar verkligen att träna och jag tycker att jag gör det av helt rätt anledning också. Jag gör det inte till någon hysteri, mäter midjan, kollar vågen, jämför med andra, låter bli att äta.. inget sånt. Jag tränar för att jag mår dåligt av att låta bli. Jag gör det helt enkelt för att jag mår bra av det och att min energi ökar så otroligt mycket av att träna. Jag vill ju egentligen hålla på med en lagsport, allra helst bandy, men nu funkar det bra med friskis och alla möjlgheter de erbjuder så jag fortsätter nog med det ett tag till:) Vi ska förhoppningsvis sätta igång med boxningen snart igen också, nu när mitt knä är helt ok!




Kommentarer
Postat av: Malle

Skulle också vilja träna nåt! Hoppas vattengympan var kul =) Men faaan va typiskt att du ska på annat kalas den 5:e! Men men till påsk kanske? =)

2010-02-16 @ 19:55:46
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: Malle

Ja men JA, jag har tittat lite fel nu. Trodde du skulle på kalas på lördan. MEN JO det blir ju kanon de! Vi blir ju där hela helgen! Hihi ses då :D

2010-02-17 @ 09:24:32
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: Emilie

Hur gick vattengympan, lyckades du hålla dig ovanför vattenytan? =)

2010-02-17 @ 16:36:08
URL: http://emiliehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0