Tröttast

Jag känner mig som den tröttaste människan på jorden just nu.. Kom hem från jobbet vid halv 6, fixade middag, gick iväg till friskis och skaffade träningskort och sen dog jag i soffan! Fattar inte hur jag kan vara så slut..Höll på att somna vid 7-tiden, men som tur va ringde Emilie och underhöll mig ett tag:) Jag satte igång scrubs för att vila till i soffan, men ögonlocken strejkade så nu har jag stängt av och hoppat i säng. Lika bra det om jag ska orka kliva upp tidigt imorrn bitti.

Nu har jag iaf bokat core-spin imorrn kväll så jag hoppas att jag får lite energi efter det! Jag orkar inte vänta på att min hals ska bli helt ok, jag provar så får det bära eller brista..

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0