Småstadsliv

Som jag har skrattat ikväll! Har så ont i skrattmusklerna nu:)
Jag har varit och hälsat på faster och kusiner och haft tv-spelskväll. Bowlat och boxats, riktigt skoj! Jag kommer garanterat att ha träningsvärk i armarna imorrn. Det är jobbigt att få en massa strike och att knocka  folk;)
När vi tröttnade på tv-spelandet övergick vi till att titta på Småstadsliv! Alltså, har ni inte sett det, så gör de!! HAHAHA.. De är helt sjuka i huvudet! Jag sitter fortfarade och skrattar för mig själv:)

När jag, för en liten stund sen, skulle gå in genom porten här hemma blev jag påmind om att de skulle stänga av vattnet mellan 21-04 ikväll/natt.. Jag som trodde det var imorrn! Jag kan inte tvätta mig och inte spola.. Då var det ju väldigt passande att jag var superkissnödig! Not.. Tur att jag inte lära göra nr.2 iaf. Då hade det blivit kris:)

Ett smakprov på småstadsliv;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0