Jag dör trååkdöden!!

Satans magsjuka!!
Vad gör man om man är så slut så man inte orkar göra annat än att ligga ner, men ändå är så rastlös så det bara kryper i kroppen?! Jag har kollat på film, repriser från os, kikat runt på internet.. nu då? Jag skulle vilja sova för att få tiden att gå, men eftersom jag legat sen igår eftermiddag har min rygg börjat strejka.. låsningar som vägrar släppa! Hur jag än ligger/halvsitter gör det ont. Jävelskap! Jag är så sällskapssjuk, men har suttit och läst om magsjuka på internet och de rekommenderar att man håller sig hemma 48 tim efter man blivit frisk.. Jahaaa? Va fasen ska jag göra då? Håller på att tråka ihjäl mig själv här hemma...
Har iaf inte kräkts nåt idag, men kroppen är helt slut!! Så fort jag går upp för att gå på toa eller fylla på vattenglaset blir ja alldeles yr och skakis... Buhuuu.. vill inte vara själv nu!! Vill ha nån här som tar hand om mig:(

Min underbart, snälla faster, som alltid ställer upp, var iaf hit tidigare, hon hade köpt blåbärssoppa, fil och coca-cola. Plus en ask med chokladhjärtan tills jag blir frisk=) Men för att slippa bli smittad, ringde hon på och ställde påsen utanför dörren! Tack, tack, tack så mycket! 

Jag missar ju massa jobb också.. Fick gå hem tidigare från förskolan igår efter att ha kutat till toaletten efter att ha hållit tillbaka illamåendet i några timmar.. Jag skulle även ha jobbat igår kväll på konserthuset, på förskolan idag igen och på konserthuset ikväll. Ska jobba på konserthuset imorrn efm också men är tveksam om jag fixar det. Även om jag kanske skulle bli piggare så är jag rädd att smitta folk:/

Vilken trevlig helg man har att se fram emot.. Blä!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Men fy, har du lyckats få den med. Hörde att de skickat hem 7 elever från samma klass i Ljusdal igår pga magsjuka... vi har haft 2 fall den här veckan så det är väl bara en tidsfråga innan man blir smittad =/ Hoppas du kryar på dig snart! Puss & Kram

2010-02-19 @ 20:29:10
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0