Icke-sovmorgon!

Efter 9 jobbdagar i rad såg jag fram emot en sovmorgon. Men tydligen är det svårt att sova länge när man klivit upp vid 6-tiden hela veckan.. När jag tittade på klockan imorse hade jag hoppats på att den var kanske 9 iaf, men nej då! 07.00 tyckte min kropp att det var dags att kliva upp! Och då hade jag ändå legat och vridit och vänt på mig ett bra tag i hopp om att kunna somna om.. Aja.. lika bra att hoppa upp och ta tag i dagen då! Så nu har jag avnjutit en fruskost i soffan, framför tvn. Känns nästan som att det är helg:) Underbart med ledighet!! Idag ska jag iaf städa lägenheten, ev. tvätta undan lite och fixa mat till mamma o pappa som kommer förbi sen. De ska hämta upp mig i eftermiddag för att sedan fortsätta till Sthlm. Vi ska hälsa på släkten och syster-yster, ska bli skoj!

Trevlig helg!!

                                                      

Jag har en sån längtan efter värme nu. 
Skulle vara så skönt att ge sig iväg en månad eller så, komma bort och bara vara!
Thailand vore underbart!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, va bruna vi va där... :)



Ha en härlig tripp till storstan!

puss o kram!

2010-02-12 @ 10:32:59
URL: http://lalalalaloveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0