Fredagsmys

Ikväll är det fredagsmys för hela slanten! Jag är slut i både kropp och huvud efter veckans jobb så det behövs verkligen en lugn kväll framför tvn. Självklart med en stor godisskål på bordet!:)

Nu poppar Pink på hög nivå i högtalarna medan jag lagar mat, klyftpärer, kycklingfilé och nån slags sås står på menyn. Jag hade ett grymt sug efter tsatziki men hittade ingen:( Sprang runt som en galning på konsum och letade, men de håller ju på att göra om där så det är en jäkla röra. Hittade ingen personal heller så jag gav upp och traskade hem. Får knåpa ihop nån annan sås ist helt enkelt. 

I helgen väntar ännu mer jobb, både imorrn och på söndag. Men jag har ganska bra tider, dagtid imorrn och efm/kväll på sön. Det gör att jag kan hänga med tjejerna på lite gallej imorrn kväll:) Perfekt!

Nu måste jag återgå till maten..

Ha en trevlig helg gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0