Bu och Bä

Bu: Jag har fått feber igen och tvingas ligga hemma och kurera mig när jag egentligen vill vara på min älskade förskola de sista dagarna innan jag slutar. Jag var iaf till hälsocentralen idag för att kolla halsen, som har spökat ett tag, och har nu fått nån munskölj som ska bedöva och döda bakterier. Vi får väl se om den hjälper då... Jag hoppas jag kan komma tillbaka till jobbet i slutet av veckan.. På ons nästa vecka är det ju sista dan:(

Bä: Jag har fått jobb i Ljusdal. En månad till att börja med, sen får vi se. (10 jan.-11 feb.)Det är någon som är sjukskriven och det är osäkert när hon kan komma tillbaka. Sen är det en till person som ska börja plugga så vi får väl se hur länge jag blir kvar. Det är iaf en början på arbetslivet i Ljudal:)

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och titta på idolfinalen som jag missade i fredags.

Kommentarer
Postat av: Malle

Härligt att ha lite jobb på G :)

2010-12-14 @ 20:26:07
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0