Söndag!

Jag vaknade i bra tid imorse, låg kvar en stund och läste tidningen innan jag tog mig en skön morgonpromenad i boulognern. Första längre promenaden efter operationen och det var inga problem alls, jag är på g igen:) Sen blev det en riktig helgfrukost i soffan. Älskar verkligen frukost!

Idag ska jag renskriva en skoluppgift som ska skickas in och eventuellt strosa lite på stan. Ikväll blir det första jobbkvällen efter sommaruppehållet och sen kommer Madde och gör mig sällskap en vecka framåt:)

Jag har även klickat hem första säsongerna av både scrubs och vänner nu på morgonen. Man läre ju passa på när det är rea:) Tänkte börja samla lite smått, båda serierna är ju helt underbara:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0