Idag!

Nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå.. Är riktigt nervös inför operationen!! Hungrig är jag också! Jag hade ju tänkt sova länge idag så att jag skulle slippa bli så hungrig, men såklart vaknade jag strax före 8 med en kurrande mage som ville ha frukost. Men nejdå, vatten, saft, te eller kaffe är det enda jag får dricka idag.. Å det mättar ju mycke vill jag mena!

Nu ska jag nog ta och sortera lite bilder på datorn och döda lite mer tid och försöka glömma nervositeten!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Sara L

Tänkte fixa ihop ett gäng och gå på bio på fredag! Tänkte "Flickan som lekte med elden" :)

2009-09-20 @ 20:55:26
URL: http://srlndn.wordpress.com
Postat av: Milla

va gullig du är gumman :)

men hur gick det för dig? har du opererats nu? ska vi ses någon dag? många frågor;)

kramar!

2009-09-21 @ 18:35:47
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0