God morgon!

Nu väntas en ny vecka, efter 2 veckors VFU är det dax för skolan igen. Seminarium i eftermiddag och sen förelsningar fram till torsdag. Jag och Elin bör nog även sätta igång tänket en aning inför examensskrivandet. Paniken börjar faktiskt komma, hur ska vi hinna klart till jul när vi inte ens fått börja än?! Kan vi inte bara skippa alla onödiga uppgifter vi har nu och få sätta igång snart!!
Jag ser verkligen fram emot dagen då uppsatsen är inlämnad och godkänd! Tänk vilken lättnad!

Jag har iaf en fullspäckad vecka framför mig, först skola och träning. Sen på onsdag efter skolan så får jag besök av min kära mor, vi ska ta en shoppingrunda i valbo och äta nåt gott tillsammans. På fredag morgon kommer Emilie hit och stannar till sön. Vi ska göra stan och sen blir det ju lite födelsedagsfest här på lördag. Så under lördagen kommer det även dyka upp fler vänner som ska förgylla min helg:) Det ser jag verkligen fram emot!!
På söndag är det tänkt att både mamma och pappa ska komma och fira mig o så ska vi gå på fotboll, Gefle-Göteborg.. Pappa har ju sagt så länge att han vill komma ner när det är nån match så det passade ju perfekt nu!

Igår kom Madde och ska vara min sambo hela veckan eftersom hon har innevecka, så jag kommer verkligen ha härligt folk runt omkring mig ett tag framöver nu:D

Nu: frukost och en dusch!

Kommentarer
Postat av: Emilie

ja du lär ju inte få långtråkigt den här veckan! =)

2009-09-07 @ 15:08:16
URL: http://emiliehedberg.blogg.se/
Postat av: josephine

Haha å så kommer jag mitt upp i allt oxå, men de får du nog stå ut med :P fyller du år så ska det firas :)

2009-09-07 @ 22:34:48
URL: http://annanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0