Pannkisar!

Ikväll blev det pannkaka till middag. Men ville göra nåt annorlunda än det gamla vanliga. Så det fick bli att ta bort halva mängden av vetemjöl och istället ha i fiberhavregryn. Sen tog jag också och ersatte 1dl mjölk med filmjölk. Allt för att få det lite mäktigare. Istället för sylt blev det också blåbär. Mycket lyckat resultat!
Kan verkligen rekomenderas:)

Ofta blir man hungrig bara efter en stund när man ätit pannkisar, men nu tror jag nog att jag ska klara mig hela jobbkvällen utan att magen ska ropa efter mat:) Det är förresten Killer Queen på konserthuset ikväll, fullsatt och biljetterna tog slut för längesen. Blir nog en rolig kväll på jobbet! :D

Förövrigt har jag en jävulusisk träningsvärk i magen/ryggen/axlarna/låren idag.. Äntligen! Jag är på g igen:)) Sjukgymnasten sa idag att han trodde att jag bara behövde 2 veckor till hos honom för att det såg så bra ut. Yejj!:D

Kommentarer
Postat av: Milla

Pannkakor med havregryn är faktiskt riktigt gott :) Gillar konsistensen också!



Åh va härligt att det börjar reda ut sig med knät gumman! Kram kram

2009-10-22 @ 18:54:00
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0