På med mössan!


Tydligen så snöar det hemma i Ljusdal!! Här riktigt äckelregnar det!
Jag vill också ha snö, massa snö!! =D Jag älskar mössor, halsdukar, vantar, tjocksockar o allt vad som hör kylan till! Ge mig vinter! Fast jag vill iofs njuta av hösten och alla vackra färger först..
Imorrn när jag vaknar ska det vara nån enstaka minusgrad, klart väder med solsken, inget regn och ingen blåst! Det skulle vara det ultimata!

                                         
                                           Vackra höst och härliga vinter!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Du kan vara lugn nu är det höstväder här igen, snön regnade bort på en gång :)

2009-10-07 @ 11:10:32
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0