Lästips!

Ikväll har jag läst ut min bok, EMMA Mias dotter.. Jag har varit helt fast, så himla fängslande bok, precis som alla andra böcker i samma serie. Helt sjukt vad den familjen har stått ut med mycket! Det är så mycket så man inte kan ta in allt. Det går inte att hålla tillbaka tårarna. Jag var t.o.m tvungen att lägga ifrån mig boken när jag satt på tåget, annars hade nog folk tittat snett på mig och undrat om jag verkligen mådde bra.

För er som inte läst dessa böcker; gömda, asyl, mias hemlighet, mias systrar och så den som jag precis läst, Gör det!! Ni kommer inte att ångra er, tro mig!


                                           

Kommentarer
Postat av: Madde

Har bara läst de två första. Nu fick jag lust att läsa hela serien från början :)

2009-10-26 @ 23:47:18
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: Elin

Fast nu har det ju kommit fram att dom där historierna inte är sanna, känner mig förd bakom ljuset osv.

2009-10-27 @ 08:07:53
Postat av: Malle

Helt sanna är dom kanske inte, men heller inte helt falska. Klart dom lägger till och tar bort grejer. Överlag tror jag dom är på riktigt iaf. Visste inte ens att det kommit ut så många böcker. Måste jag ta tag i! =)

2009-10-27 @ 12:00:46
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0