Klart vi fixart!

Ikväll har jag varit effektiv! Inte haft tvn på alls, bara suttit framför datorn och knåpat ihop kursportföljen, så nu är den klar!:D Nu är det BARA examensarbetet kvar! Men jag är faktiskt grymt taggad! Efter seminariet idag, vilket var det sista för terminen, fick jag en skön känsla i kroppen om att jag och Elin kommer att fixa detta galant! Herreguud, det är en B-uppsats!! Det ska vi väl klara av!
Imorrn ska vi starta på "riktigt" i bibblan. Det ska bli kul!=) Nu köör vi sista månaderna innan förskollärarexamen är här!

Något mer jag är taggad inför är onsdag! Kattreunion, tackmiddag och CK, det kan inte bli annat är great!:D

Kommentarer
Postat av: Milla

Haha, kattreunion måste låta kul om man inte förstår vad det handlar om :D

2009-10-06 @ 19:19:18
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0