Husmanskost

Idag har jag ätit finfin mat, pölsa, potatis och rödbetor till lunch och körv och makaroner till middag! Riktig husmanskost. Göttans:) Jag och Elin har ju börjat ta med oss matlådor till skolan för att vara lite ekonomiska, plus att man slipper cafeterialunchen, vilket innebär yoghurt och macka.

Det känns så bra att man fått in lite rutiner i vardagen nu.. två dar i veckan ringer klockan vid 7, jag kliver upp och cyklar iväg till sjukgymnasten och tränar en timme. De andra dagarna får jag faktiskt sova till 8:) Sen bär det iväg till bibblan för ex-jobb med Elin. Där sitter vi till kanske 3-4 på eftermiddan och därefter bär det av hem för middagsfix och de dagar jag inte tränat hos sjukgymnasten så blir det ett spinningpass på friskis.
Jag älskar att få ordning på allt! Sömn, mat, träning!

Vi har kommit överrens om att sitta i bibblan mån-fre och skippa allt vad som har med plugg att göra under kvällar och helger. Så skönt! Liten förberedelse för arbetslivet som väntar efter jul också..


Kommentarer
Postat av: Malle

Du är så duktig Linda!! Och jag ser fram emot att träffa dig till helgen, du är ju också våran favvistant! Vet inte om jag kan följa med ut men träffas måste vi göra ändå.

2009-10-21 @ 13:59:35
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0