Lördagen i bilder

  

                
         

                 
Syns det vilket tema kvällen hade?:)


Idag har jag suttit hemma och pluggat hela dan.. Började med transkribering av intervjun från i fredags, herreguud va drygt! Sitta och lyssna av bandspelaren, skriva, spola tillbaka, lyssna, skriva, spola tillbaka.. detta gjordes ett antal ggr kan jag säga! Men nu är det klart iaf.. Sen har jag börjat pyssla lite med herbariet igen också.. jag har ju lyckats fötränga den uppgiften i snart 3 år, och nu är det inte ens 2 månader kvar så det känns som att det vore dags att få in skiten!
Efter att ha suttit vid datorn i så många timmar, börjar huvudvärken att komma, ganska rejält också:( Jag som ska iväg på spinning snart.. Hatar att träna med huvudvärk! Men antagligen så är det väl just frisk luft och motion som saknas  just nu.. Så det är väl bara att bita ihop och ge sig iväg till friskis!

Kommentarer
Postat av: Madde

Gissning på temat: blont hår ;D

2009-11-02 @ 17:37:06
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: Emilie

Nä inte ska du ha dåligt samvete för det, jag får skylla mig själv när jag inte stannade längre, men du måste absolut hälsa på i Stockholm om du hinner! ;)

och ja det blir väl först i dec..

2009-11-02 @ 18:40:37
URL: http://emiliehedberg.blogg.se/
Postat av: josephine

Du, skulle du kunna ta med en väska som du kommer få på intervjun den här veckan? Vore superbussigt men lämna den i gävle så kan jag ta den där senare :)

2009-11-03 @ 00:44:01
URL: http://annanordquist.blogg.se/
Postat av: Elin

Turkost..dah.

2009-11-03 @ 14:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0