Joråsatte..

Jag kan om jag vill.
Idag har vi haft en hyffsat bra dag i bibblan, diskussionsdelen börjar äntligen närma sig sitt slut. Vi blir nog klara med den imorrn eller på torsdag. Sen är det sammanfattning och småfix kvar. Yeej!
När jag kom hem från skolan var jag vrålhungrig så jag gjorde mig lite mat och fixade samtidigt annat till matlådan imorrn. Efter det tog jag tag i lite disk, sen har jag dammsugit, rensat alla satans tidningar och reklam och donat lite i lägenheten. Ibland är jag effektiv.

Nu ska jag nog bara sega ner mig i soffan innan dejten med Räki. Han flyttar ju till Sälen imorrn:(
Det känns som att alla sticker härifrån..
Borde jag också röra på mig efter jul kanske? Det är ju det perfekta tillfället egentligen nu när skolan är färdig! Det är ju bara en massa frågetecken som väntar i januari.. Jag saknar något att se fram emot! Visst, jag är riktigt nöjd med att skolan snart är färdig och att jag kan ge mig ut i arbetslivet, men det känns ändå väldigt skrämmande.. Vart ska jag ta vägen? Var ska jag söka jobb? Ska jag söka jobb? eller ska jag ge mig ut och resa först? Vill jag lämna en stad jag trivs i?... Jag vet inte!! Jag vet ingeting just nu..
Men en sak är säker; först och främst ska vi bli klara med uppsatsen, sen ska jag ha en lugn och skön jul hemma med familjen, utan massa funderingar. 
SEN ska jag ta tag i framtiden!!
Allting brukar lösa sig och det ska det väl göra även denna gång:)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Klart det ordnar sig. Tänk vilket lyxproblem du har egentligen. Du kan ju göra vad du vill :) Vi ses i jul, Linda :D

2009-11-24 @ 18:09:02
URL: http://sannaarfstrom.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det tror jag bestämt jag ska :D

2009-11-24 @ 18:28:34
URL: http://sannaarfstrom.blogg.se/
Postat av: Milla

Noooo, don't leave meeee ;)

2009-11-25 @ 18:35:23
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0