Fikadag!

Efter bibblanplugg mötte vi upp Carina och Helen för någon timmes fika på stan. Sen var det dax för den omtalade sprutan, som jag förövrigt inte känner ett skit av, än...;) Fick ett sms av Mari, när jag satt och väntade på att kvarten efter sprutan skulle gå, om att vi fick komma över på fika. Det tackar man ju inte nej till direkt. Så idag har det blivit fika x2! :D Fika bör man, annars dör man;)

Imorrn kör vi halvdag i bibblan, sen blir det Ljusdal och middagsdejt med Madde! Nice:)

Med "Vi" menar jag, jag och Elin. Vi har liksom blivit ett radarpar under den här terminen. Vi gör det mesta tillsammans och det går knappt en dag utan att vi ses:)

Kommentarer
Postat av: SaraL

Haha, "med VI menar jag mig och elin" :D det är väl så man ser på er, B1 och B2 :) sötungar.

2009-11-28 @ 22:52:04
URL: http://srlndn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0