Efterlängtat!

Ikväll har jag vart iväg på första träningspasset på två veckor, det var verkligen välbehövligt! Halsen känns helt ok nu och jag hoppas det håller i sig. Jag behöver all energi jag kan få just nu och träning är guld värt. Sitter ju i bibblan varenda jäkla dag och där får man varken solljus eller frisk luft. Det är ju iofs så satans grått och trist ute i alla fall så det kanske är lika bra att man sitter inne och gör nån nytta:) Jag tycket banne mig att det är dax för solen att leta sig fram, annars lär man väl ta sig till ett solarium för att få lite ljus på sig.

Vi har börjat spåna lite smått på nyår, nån som har en stuga, badtunna och bastu kanske?:)

Kommentarer
Postat av: Sizz-Designar bloggar

vill du ha en ny bloggdesign? Klicka här --> http://sizz.blogg.se/category/bestall-design.html

2009-11-23 @ 20:16:50
URL: http://sizz.blogg.se/
Postat av: Carina

Hahah stuga var väl redan fixad eller? :) Eller de kanske måste vara hela kitet? :P Vi är på iallafall! :) puss!

2009-11-24 @ 10:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0