Vackra Hälsingland!

Idag har jag jobbat min första dag i Ljusdal, gick himla bra, en lugn och skön dag!
På väg hem från jobbet ser jag Madde och Elin köra förbi, jag hakade på och det hela slutade med en hel eftermiddag/kväll längs Hälsinglands vägar.. Tanken var från början att Elin o Madde skulle kolla loppisar men när vi inte hittade nåt vettigt så blev det en riktig roadtrip istället. Ljusdal-Järvsö-Kalvstigen-Delsbo-Bjuråker-Hudik. I Hudik hälsade vi på Malle med familj och grattade henne i efterskott. Mycket, mycket trevlig kväll, kändes som den gamla goda tiden igen=)


Snyggingar nånstans utanför Delsbotrakten! (snodd av Madde)


********
Imorrn är tanken att vi ska lägga oss på Nore och sola och bada, så jäklar om det inte blir finväder!! På onsdag väntar också sol och bad, men då i Gävle med Karin och Cissi!=)

Midsommarhelgen i Orsa blev iaf himla lyckad, bilder kommer i ett senare inlägg när jag är tillbax i Gävle!

Tack tjejer för en underbar kväll, jag har nog inte insett hur mycket jag egentligen saknar er!!! <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack detsamma! Vi måste ta oss tid att umgås mer i sommar så man slipper sakna det så mycket :)

2009-06-23 @ 01:33:35
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack själv! Det var riktigt roligt att träffa dig stumpan =)

2009-06-23 @ 07:57:14
Postat av: Anonym

/Malle :P

2009-06-23 @ 07:58:04
Postat av: Elin

Män du detsamma!

2009-06-23 @ 10:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0