Uppe på benen igen..

Nu är jag någorlunda frisk igen efter 4 dagars sängliggande.. helt sjukt vad dålig jag blev. Hög feber och nån slags magsjuka, ingen rolig kombination vill jag lova!
Idag har jag pallrat mig upp ur sängen iaf och orkat varit uppe någorlunda länge med små vilopauser.. Ska försöka få i mig riktig mat senare och se hur det funkar för så här tom var det längesen magen kändes.. tappat 3 kg och en jäkla massa energi på 4 dagar. Men som det känns nu så är jag snart på g igen, ska försöka ta mig till Gävle imorrn igen är det tänkt. Får ta skruttbilen och behålla den där i sommar så det är naaajs!

Ingen som vill lifta till Gävle imorrn?=) Finns ingen radio i bilen och jag lär bli så trött i halsen av att sitta o gala själv hela vägen;)

Nu väntar ytterligare en vilopaus uppe i sängen med korsordet!



Kommentarer
Postat av: Emilie

Men fy din stackare.. Krya på dig nu!! och hoppas att du inte smittade mig..men det var så härligt att träffa dig!! =)

2009-06-10 @ 20:49:14
URL: http://emiliehedberg.blogg.se/
Postat av: Madde

nejmen har du legat och varit sjuk?..vilken otur med hälsan du dragit på dig..Tur att det är bättre nu då iafl :) Kommer du tillbaka till cruisingen i helgen då tro?

2009-06-10 @ 23:07:27
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0