Sommarlooooov!!

Tralalalalalaa.. jag är glad, sprallig och full av energi! Samtidigt känner jag mig totalt utpumpad och trött i både huvud och kropp.. märklig känsla!
Men jag lever på spralligheten just nu och njuter av att ha en skön sommar framför mig!=) Alla skoluppgifter är inskickade, vilken lättnad!! Inga måsten, ingen stress, inte massa skit som ligger och väntar på att göras.. Nej nu jäklar ska jag ta vara på den här ledigheten och hitta på massa skoj i sommar!
Ledigheten börjar med jobb på förskolan imorrn, men vad gör de! Jobbar tillsammans med Inkan imorrn så de ska bara bli kul!=)

Nu ska jag lägga mig på golvet och försöka knäcka min förbannade rygg, fattar inte hur det blivit såhär? Känner mig som en 80-åring.. Stel, ont  och krokig.. ibland undrar jag hur jag kommer vara när jag väl är 80 om jag känner mig såhär nu!?!



Avslutar kvällen med några bilder från fredagens förfest innan tunntöming!



 

                  
      


 


Kommentarer
Postat av: Malle

Vilka härliga bilder! Fast den där med läpparna såg lite småläskig ut :P Hoppas vi ses mycket på sommarlovet nu!

2009-06-02 @ 22:13:35
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0