Jag njuter!!

Nu har jag tillbringat helgen i Ljusdal, UNDERBART har det varit!! Kom sent i fredags kväll, Madde hämtade upp mig, sen for vi på järnvägs på 29:an där vi lyssnade på karaoke som sjöngs för fulla muggar, lät förjääävligt! Tänk er finnar som sjunger låtar på svenska!! Klingar inge bra direkt! Men iaf.. himla trevlig kväll!

Lördagen spenderades på nore med tjejerna och lilla bellis, och på kvällskvisten kom samma sällskap hem till mig där vi grillade och myste ute i kvällssolen. När vi fått i oss god mat och en del dryck bar det iväg till torön och engmans kapell!! Som alltid på denna plats med detta band; en magisk kväll!!

Igår blev det nore igen och lite bakishäng i solen, naajs! Idag har jag jobbat, en lugn och skön dag. Efteråt for vi till nore igen, så skönt med eftermiddagssolen, alldeles lagomt varmt! Träffade Pelle och fick mig en åktur på vattenskotern också, så härligt!

En bild från förra året på norebadet


Nu väntar en promenix ner till stationen där tåget till Gävle väntar.

Riktigt härliga dagar nu!!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0