Hothotihothot!

Nu börjar det bli tjatigt, men även denna dag har spenderats på stranden. Man läre ju passa på=) Denna gång i sandviken. Himla trevligt förutom att måsjävlarna sket på mig 2 ggr!! Äckliga fåglar!!

Ikväll har jag o tjejerna ätit på Helt enkelt, sen gick vi vidare till tant grön och tog oss en tisdags-cider. Vardagslyx! Riktigt mysig kväll!

Nu ska jag krypa ner och försöka ta mig igenom ytterligare en natt i denna värme! Har iaf tagit fram bara ett påslakan utan täcke, får väl se om det underlättar nåt=)

Imorrn väntar en heldag i Sthlm med Carina!! Shopping, mys, lunch på nån uteservering, glass och magnetröntgen står på schemat. Sen bär det av till Ljusdal igen för jobb torsdag, fredag. Helgen kommer sedan att spenderas i Gävle, vilket jag ser fram emot!!

Adios!

Kommentarer
Postat av: Madde

haha sket de på dig? 2 ggr! maximal otur xD

Hoppas det går bra imorn nu! Puss

2009-06-30 @ 23:49:38
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0