Första doppet!

Men nu kan vi väl säga att sommaren är här!!?!!

Underbar dag har det vart, har legat på stranden i Ljusdal så gott som hela dan. Första doppet blev också av, riktigt skönt! Så roligt som jag har haft den sista tiden var det längesen jag hade!! Först en galen helg i Orsa med underbara människor, sen två underbart härliga dagar i Lightvalley med mina flickor!! Mycket skratt och galenskap, det är något som är en stor del av mig och som jag verkligen fått den senaste veckan!

***

Jag hade ju totalt missat att det var fotboll ikväll också, klantigt av mig! Men jag hann se hela matchen iaf! Ett stort problem när det vankas sport är dock min tv.. mindre får man nog leta efter!! Man får sitta framåtlutad och kisa så gott som hela tiden=) Men det funkar... En ny tv känns inte som prio 1 just nu.. får bli en senare investering!

Nu väntar sängen om jag ska orka ligga och steka på någon utav gävles stränder imorrn!:P

Sov så gott!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Jäkla as! jag ska precis iväg till jobbet... morr!

2009-06-24 @ 07:32:45
URL: http://www.metrobloggen.se/millasmat
Postat av: Malle

"Man får sitta framåtlutad och kisa så gott som hela tiden=)" Trodde det stod "kissa"..haha

2009-06-24 @ 19:31:02
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: Emilie

Fy vad jag är avundsjuk! Jag vill oxå bada och lata mig i Ljusdal. Det måste vi göra när jag kommer hem å!

2009-06-24 @ 20:05:42
URL: http://emiliehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0